خرید لمبه چوبی کرج

چوب یکی از پرمصرف ترین محصولات طبیعی در صنایع مختلف می باشد که از آن می توان انواع درب های چوبی را تولید کرد و این نوع فرآورده های چوبی معمولاً در ساختمان سازی و همچنین ساخت اشیای گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد، خرید لمبه چوبی کرج هم به صورت عمده به صورت خرده از طریق مجموعه ما امکان پذیر می باشد و می‌ توان این محصولات با کیفیت را به قیمتی مناسب تهیه نمود.

خرید لمبه چوبی کرج

آشنایی با مراحل تولید لمبه چوبی

آشنایی با مراحل تولید لمبه چوبی در این مطلب قصد داریم که شما را با مراحل تولید انواع لمبه چوبی آشنا کنیم، پس تا انتهای مطلب با ما همراه شوید؛

در ابتدا نوع چوبی که قرار است برای تولید آن استفاده شود انتخاب می گردد که عمدتاً از جنس چوب درختان گردو می باشد، چرا که چوب درختان بسیار محکم و مقاوم بوده و همین باعث خواهد شد که لمبه های تولید شده از آن نیز از استحکام کافی برخوردار باشد.

پس از آن چوب درختان توسط دستگاه های مخصوص مورد بررسی قرار گرفته و قسمت های ضایعاتی آن جدا می شود، به طور مثال قسمت هایی از آن که دچار کرم خوردگی، حمله حشرات و یا پوسیدگی شده به طور کامل از آن جدا می‌ شود و سپس توسط دستگاه های مخصوص برش داده می شود.

چوب های بریده شده برای تبدیل به چوب لمبه سقف ، وارد دستگاه هایی می شوند که روی ورقه های چوبی طرح های شیار مانند بدهد، در واقع لمبه های چوبی با توجه به نوع شیار هایی که روی آن ها ایجاد می شود شناخته می شوند، چرا که شکلی مانند یونولیت پیدا کرده و همین باعث خواهد شد که بتوان از آن در سقف های و همچنین کفپوش ها استفاده کرد.

ابعاد چوب لمبه چگونه است

ابعاد چوب لمبه چگونه است چوب لمبه در ابعاد مختلفی تولید می شود، به طور مثال می توان این محصول را در ابعاد شصت در چهل تهیه کرد که یکی از متداول ترین ابعاد این نوع فرآورده های چوبی بوده و با توجه به ابعاد مستطیلی شکلی که دارد می توان از این لمبه ها برای سقف استفاده کرد، در این صورت چندین لمبه با همین ابعاد کنار هم قرار گرفته و از آن جایی که این محصولات باید به هم وصل شوند می توان از انواع چسب های مایع و صنعتی برایشان استفاده نمود.

گفتنی است که لمبه زیر سقف در ابعادی مانند هشتاد در صد سانتی متر نیز تولید می شود که در این صورت لازم است حتما ضخامت آن پایین تر در نظر گرفته شود، تا به این ترتیب وزن آن کاهش پیدا کند و بتوان آن را در ارتفاعات زیاد نیز نصب کرد، همچنین کاهش ضخامت باعث خواهد شد که بتوان سقف های استاندارد تولید نمود.

در صورتی که لمبه های مورد نظر برای کفپوش در نظر گرفته شود دارای ابعاد صد در صد و پنجاه سانتی متر خواهد بود و این باعث می شود که بتوان کفپوش هایی یکپارچه با استفاده از این لمبه ها تولید نمود و از سوی دیگر به دلیل استحکام بالایی که با توجه به ضخامتشان دارند، یکی از بهترین گزینه ها برای کفپوش ها خواهند بود.

مراکز تولید لمبه چوبی کرج

مراکز تولید لمبه چوبی کرج مراکز تولید لمبه چوبی کرج یکی از مهم ترین مراکز تامین کننده این فرآورده های چوبی در کشور می باشند و با توجه به این که اجرای لمبه چوبی هم توسط همین مرکز انجام می شود بسیار مورد استقبال واقع شده، چرا که باعث خواهد شد هزینه های اضافی که برای نصب آن ها در نظر گرفته می شود، حذف گردد.

از سوی دیگر متقاضیان می توانند خرید های خود را به صورت کاملا مستقیم از این مرکز تولید انجام بدهند، چرا که بدون واسطه وارد بازار های مصرف خواهد شد و حتی می توان از طریق این شماره ها نیز با این مجموعه تماس حاصل کرده و سفارش را به صورت تلفنی به ثبت رسانید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما